Tuesday, April 27, 2010

SIAPAKAH SI BAJU HIJAU YANG MENEMBAK PECAH KEPALA RAKYAT PALESTIN?


Pada pendapat kamu, siapakah si Baju Hijau ini? Semestinya ZIONIS. Itulah sebenarnya,

KFIR BRIGADE!

Brigade ini ditubuhkan untuk menzalimi umat Palestin seteruk-teruknya! Mereka ini berhati SYAITAN dan mereka telah berjanji akan membunoh muslimin muslimat tidak kira apa cara. Mereka telah diajarkan sejak kecil dengan Talmud mereka. Apakah yang diajarkan oleh Talmud? Talmud mengajar bahawa umat selain dari Yahudi adalah seperti:

BABI YANG SAKIT!

Kamu tidak percaya? Kamu carilah isi kandungan TALMUD! Carilah. Apabila mereka ini telah diajar dengan doktrin ini seusia kecil, maka adakah mereka akan punyai belas kasihan apabila mereka membunuh umat Palestin? Tidak! Hati mereka telah mati dan tertutup untuk selamanya! Allah telah melaknat mereka!

Tidakkah kamu perasaan bahawa perbuatan ini menyamai dengan KEKEJAMAN bangsa Barbar Scythians dan Genghis Khan yang diklasifikasikan Yakjuj Makjuj pertama? Tidakkah kamu sedar yang perbuatan ini menyamai dengan KEKEJAMAN HULAGU KHAN yang merupakan cucu kepada GENGHIS KHAN menjatuhkan Khalifah Abbasiyyah? Tidakkah kamu perasaan kejadian ini sedang berlaku sekarang?

Berapa banyak 'KEBETULAN' lagi yang harus kita perlu? Ingat, apabila tiba masanya, perbuatan ini akan berlaku juga di SEMUA tempat! Bukan di Palestin sahaja. Bukan di Palestin sahaja. Di semua tempat! Setelah Nabi Palsu mereka tiba iaitu Dajjal Bermata Satu. Jadi, berbaloikah kami berseronok, bergelak ketawa, membazir masa, mencari harta, dan berlumba-lumba untuk menjadi kaya? Jika kita mengatakan YA, maka sesungguhnya KITA DI DALAM KERUGIAN. WANG dan HARTA adalah DADAH yang telah lama mereka berikan.

Kita silap kerana terpedaya. Kita silap kerana hati kita sedang mati. Kita silap kerana jiwa kita cergas mencari kekayaan namun rohani kita sedang meronta-ronta kelaparan. Tidak ingatkah pesanan Nabi Allah Muhammad SAW tentang apakah makanan bagi orang ISLAM apabila ketibaan Dajjal?

ZIKIR DAN TASBIH..

Allahuakbar.. Basahnya bibir kami sekarang adalah dengan nyanyian. Bibir kami sedang basah kerana mengucapkan kata-kata berupa NYANYIAN dan MAKIAN! Apabila tiba masanya BIBIR kami akan kering hingga kaku untuk basah dengan ZIKIR dan TASBIH. Berbaloikah ini semua? Berapa banyak lagi masa yang kami ada? Bagaimanakah nanti ingin berjihad sedangkan rohani kami kelaparan? Bagaimana? Kami ingat berjihad itu suatu perkara kecil dan mudah? Kami ingat berperang itu suatu perkara yang hanya menumpukan kekuatan fizikal?

Salahuddin Al-Ayyubi tidak tidur waktu malamnya. Waktu malamnya dihabiskan dengan ibadat, zikir dan tasbih! Waktu siang pula beliau berperang atau berlatih perang. Di medan perang, beliau ibaratkan IBU YANG KEHILANGAN anak.. Artinya tidak berdiri setempat melainkan berlari ke sana ke mari melaungkan ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! Kamu fikir ini ALLAHUAKBAR itu suatu bentuk FIZIKAL? Mengapa mereka menang PERANG SALIB? Kamu masih tidak percaya kekuatan rohani itulah KEBERANIAN yang sebenarnya?

In memory - Sultan Salahuddin Al-Ayyubi, Penakluk Jerusalem.

Allahuakbar!

By www.facebook.com/casablanca

1 comment:

  1. actly, benda yang sama akan berlaku balik. betol x? hidup ni mcm roda, ape yg penah berlaku, akan berlaku balik. kita ni dekat akhir zaman, so banyak2 lah bertaubat. *TAKOT. :'(

    ReplyDelete